فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد:

رزمندگان در دفاع مقدس گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند

سرهنگ «انوری» گفت: دفاع مقدس دوران افتخار است که رزمندگان ما با روحیه علوی و عاشورایی به نبرد با دشمن پرداختند و گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند. 
کد خبر: ۵۵۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 25November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حسین انوری» فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: زمانی که نظام اسلامی نهال نوپایی بود و دشمنان توطئه‌های مختلفی علیه انقلاب داشتند، بسیج سد دفاعی در برابر دشمن بود.  

سرهنگ انوری با بیان اینکه در جنگ تحمیلی بسیجیان و فرزندان ملت خوش درخشیدند، افزود: دفاع مقدس دوران افتخار است که رزمندگان ما با روحیه علوی و عاشورایی به نبرد با دشمن پرداختند و گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی را نشان دادند. 

فرمانده سپاه بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس بسیج در همه عرصه‌ها ایفای نقش کرد، گفت: عمران و آبادانی، جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی و خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌ها از جمله مواردی بود که بسیج نقش مهمی داشت.

انوری بسیج را سرمایه عظیم ملت ایران دانست و بیان کرد: این نهاد انقلابی در بزنگاه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در خدمت نظام و انقلاب است و با گذشت چهار دهه از انقلاب و عبور از جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه‌سخت آثار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج دارای روحیه مردمی و درصدد ایجاد روحیه اتحاد برای خدمت‌رسانی و رفع چالش‌ها است و در این مسیرها خون‌های زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، متذکر شد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن نیز بسیج با نقش‌آفرینی و روشنگری‌های مختلف و تقدیم شهدای زیادی به انقلاب اسلامی گام برداشته است.

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد گفت: با تفکر بسیجی و جهادی از همه دسیسه‌ها و نقشه‌ها علیه انقلاب اسلامی عبور خواهیم کرد و آرزوهای دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی، با نقش‌آفرینی مردم و بسیجیان، به گور خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار