نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است

«مطیعی» گفت: دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است و انتظار می‌رود زنان و مردان جامعه با هوشیاری، فریب دشمن را نخورند.
کد خبر: ۵۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 25November 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام (ره) این شهر اظهار داشت: دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است و انتظار می‌رود زنان و مردان جامعه با هوشیاری، فریب دشمن را نخورند.

حجت‌الاسلام مطیعی با طرح این پرسش که چرا دختران ما باید فریب دشمنان را بخورند، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی دینی است و امروز آزادی که دشمن به این بهانه جوانان را فریفته است، آزادی حیوانی محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف، یادآور شد: راه رسیدن به سعادت و تعالی اطاعت از خداوند و رعایت تقوا است.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج تصریح کرد: بسیج لشکر مخلص است که در شرایط مختلف بدون چشمداشت برای خدمت به مردم پای کار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز افتخار ایران این است که الگوی جهان اسلام در زمینه تشکیل بسیج محسوب می‌شود و تشکیل گروه بسیجی حشدالشعبی در عراق نمونه‌ای از این الگوبرداری است.

حجت‌الاسلام مطیعی بیان کرد: هر فرد در محدوده کاری خود باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کند و امروز دشمنان برخی افراد را فریب دادند،اما مردم فریب نخوردند و در اغتشاشات شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: دشمن با شکست در پروژه کشاندن مردم به خیابان‌ها برای ایجاد اغتشاش پا را فراتر برده و دست به ترور و اقدام‌های مسلحانه دست‌ زدند که به زودی بساط آنان جمع می‌شود.

خطیب جمعه سمنان تصریح کرد: شهید مدرس از روحانیان مخلص و در رکاب امام خمینی(ره) است که خدمات ارزنده در راه دین و استکبارستیزی عرضه کرد و مشعل فروزان دین بود.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب ادامه داد: پایه نظام جمهوری اسلامی روحانیت و حوزه علمیه و عامل ترویج فقاهت در جامعه هنر صداقت، تعهد، شجاعت و احساس مسوولیت است و دشمن با حربه‌های مختلف ضربه‌زدن به نظام را دنبال می‌کند و جهاد تبیین، لازمه مقابله با دشمن است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روز نیروی دریایی (هفتم آذر) افزود: شهید دریادار همتی اهل سمنان و فرمانده ناوچه پیکان خدمات ارزنده‌ای را به کشور عرضه و با فدای جان خویش در راه دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهال انقلاب را آبیاری کرد و به پاس خدمات ارزنده این شهید والامقام رهبر معظم انقلاب هفتم آذر را به مناسبت شهادت شهید دیادار همتی روز نیروی دریایی نامیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها