جانشین فرمانده کل سپاه:

بسیج در همه صحنه‌های دفاع از نظام نقش بی بدیل داشته است

سردار فدوی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در همه صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب نقش داشته است.
کد خبر: ۵۵۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 25November 2022

بسیج در همه صحنه‌های دفاع از نظام نقش بی بدیل داشته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎‌پرس، سردار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پیش از ظهر جمعه در تجمع بسیجیان اردستان، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که، ولی خدا آن را بنیان گذاشت، وقتی که، ولی خدا منشأ بنا نهادن یک چیز می‌شود آن تبدیل به یک بنیه و قوت شده که با اتکا به خدا کار‌های بسیاری انجام می‌دهد.

سردار فدوی افزود: از زمان آغاز انقلاب تاکنون سپاه و بسیج در همه صحنه‌هایی که در انقلاب به وجود آمده یا ایجاد کرده‌اند نقش داشته اند که این موضوع علت‌های مختلفی هم دارد و یکی از دلایل آن این است که هنگامی که بسیج توسط امام راحل ایجاد شد خداوند اثر وضعی در کلام و دستور امام قرار داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: فرماندهی سپاه و بسیج در اختیار امام راحل بود و اکنون که حدود چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد از همان زمان‌ها تا به امروز دشمنان جهان و در رأس آن‌ها آمریکا به دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی پرداخته و خودشان هم میگویند که می‌خواهند یک روز هم انقلاب نباشد.

وی با بیان اینکه بر حسب ظاهر دشمنان از لحاظ مادی و معنوی قوی بودند، خاطرنشان کرد: این دشمنی‌های آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان با همه شیطانی‌هایی که کردند نتوانسته برای آن‌ها حتی یک پیروزی به دنبال آورد و اگر به پیروزی می‌رسیدند با این رسانه‌هایی که دارند قطعاً در سراسر جهان تبلیغ می‌کردند.

سردار فدوی ادامه داد: خداوند فرموده که دو حزب بیشتر در جهان وجود ندارد که یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان است و هیچ حزب دیگری هم وجود ندارد و حال انسان باید در خود ببینید که در کدام یک از این حزب‌ها وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به فرموده خدا همیشه حزب خدا پیروز است و حتی یک بار حزب شیطان پیروز نشده، یادآور شد: چهل و چهار سال است که همچنین قاعده‌ای برقرار است و اگر کسی طبق دستورات و تکالیف خدا عمل نکند خدا برای او کاری نمی‌کند و اگر انسان در حزب خدا نباشد امکان پیروزی وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار