فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مساجد سنگر شکست‌ناپذیر اسلام و انقلاب است

سردار «کرمی» در رزمایش اقتدار بسیج با بیان اینکه امام خمینی (ره) سنگر بسیج را در مساجد و حسینیه‌ها قرار داده و مساجد محل پایگاه‌های اصلی اجتماع بسیجیان است، گفت: چرا که مساجد سنگر شکست ناپذیر اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۵۵۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 26November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی»؛ فرمانده سپاه زنجان در رزمایش اقتدار بسیج با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک واقعه بزرگ در تاریخ به رهبری امام خمینی (ره) بود که با درایت ایشان و مجاهدت ملت ایران به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای مبارزه با آن به پا خواستند، تصریح کرد: در همین راستا یکی از تدابیر امام خمینی (ره) برای حفاظت از انقلاب اسلامی فرمان تاریخی تشکیل بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ بود که سبب بیمه شدن نظام وانقلاب شد و معادلات ابرقدرت‌ها را بهم ریخت.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو تشکیل در عرصه‌های مختلف مجاهدت کرده است، افزود:بسیج همواره در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی ومقاومت کرده است.

سردار کرمی بابیان اینکه امام خمینی (ره) سنگر بسیج را در مساجد و حسینیه‌ها قرار داده و مساجد محل پایگاه‌های اصلی اجتماع بسیجیان است، گفت: چرا که مساجد سنگر شکست ناپذیر اسلام و انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه فعالیت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: فداکاری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس گواه این مهم است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در برهه‌های حساس کشور در صحنه بوده و خدمات‌رسانی کرده‌اند، ادامه داد: ماموریت اصلی بسیجیان خدمت‌رسانی بی‌منت، محرومیت‌زدایی، حل مشکلات و مجاهدت در راه خدا است.

سردار کرمی تاکید کرد: امروز با هدایت‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج جهان اسلام در کشور‌های مختلف شکل گرفته و بسیجیان سنگر‌های استکبار را یکی یکی فتح کرده و پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند.

وی در پایان با اشاره به رزمایش اقتدار بسیجیان یادآور شد: امروز بسیجیان گرد هم آمدند تا به فرمان، ولی خود لبیک گفته و اعلام کنند گوش به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده و از آرمان‌های انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین نفس دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار