بهره‌برداری از بخش دوم حرم شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بخش دوم مجموعه یادمان دو شهید گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 26November 2022

بهره برداری از بخش دوم حرم شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ‌امروز (شنبه) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بخش دوم طرح یادمان حرم 2 شهید گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل با اعتبار 50 میلیارد ریال در 5 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد «اسماعیل چمنی» رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج از فضای انقلابی حاکم در بین دانشجویان و اساتید این دانشگاه سخن گفت و اظهار داشت: نسل جدید و جوان به خوبی از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب دفاع می کند و دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی از اینکه در این دانشگاه میزبان دو شهید گمنام هستند افتخار می‌کنند و ما برکات معنوی این دو شهید عزیز را در دانشگاه مشاهده می کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام «عبدالله حسنی» مسئول دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن بزرگداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا بعد از پایان حیات مادی، سفیران فرهنگی هستند و برکت وجودی آن‌ها در جامعه بی پایان است و ما وظیفه داریم به هر شکل ممکن و قابل قبولی راه آنان را ادامه دهیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل نیز متذکر شد: بسیج حیات بخش و احیاگر ارزش‌ها است و شهدا نمونه بسیجیان مخلصی است که به فرمان امام خمینی (ره) ولی فقیه زمان جان خود را نثار اسلام و میهن اسلامی کردند.

در پایان این مراسم ضمن بهره برداری از بخش دوم حرم شهدای گمنام، با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار