طی پیامی؛

امیر سرتیپ حیدری روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ حیدری، طی پیامی فرارسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش را به امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده این نیرو تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 26November 2022

امیر سرتیپ حیدری روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرارسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش را به امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده این نیرو تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

هفتم آذر ماه، یادآور حماسه‌آفرینی‌های دریادلانی است کـه از سـرچشمه جـوشـان عاشـورا خروشیدند، دل بـه دریـای خروشـان خواستن و توانستن سپردند، سند عزّت، استقلال و امنیّت میهن اسلامی ایران را به سرخی خون، سختی پولاد و بی‌کرانگی اقیانوس نقش بستند و پیمان ناگسستنی عشق و ایمان را معنای دوباره بخشیدند.

راهبرد اصیل نیروی دریایی ارتش در گسترش و افزایش عمق استراتژیک و دفاع از ارزش‌های اسلامی ایران عزیز، تنها بخشی از اهتمام این نیروی راهبردی بر حفظ تمامیت ارضی، امنیت و استقلال کشور انقلابی ایران است.
‏نیروی دریایی راهبردی ارتش، مهد پرورش جوانان پولادین عزم، دلیر، غیرتمند و مؤمنی است که تمام تلاش خود را معطوف پیشرفت، ترقی و ارتقاء همه جانبه علوم دریایی در ساختار دفاع آبی، از سرزمین الهی ایران کرده‌اند و ماحصل این تلاش مقدس، بومی سازی ده‌ها و صد‌ها نوع فن‌آوری در زمینه‌های مختلف صنعت دریانوردی و دفاعی است.

بنده به نیابت از همرزمان خود در نیروی زمینی ارتش، فرارسیدن هفتم آذرماه سالروز عملیات غرور‌آفرین مروارید و حماسه سترگ و جاودان ناوچه موشک‌انداز پیکان در آب‌های نیلگون خلیج فارس که به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است را به جنابعالی و آحاد کارکنان ولایی و شجاع آن نیروی عزت آفرین تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون دریادلان دلیر این نیرو را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
 
‏فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
‏سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار