فرمانده سپاه شهرستان بابل:

شهادت جان‌مایه انقلاب اسلامی است

«بابایی» گفت: شهادت جان‌مایه انقلاب اسلامی است و امروز پیشرفت، امنیت و آبروی ما در گرو خون شهداست.
کد خبر: ۵۵۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 26November 2022

شهادت جان‌مایه انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امشب در یادواره شهدای ۹ شهید سادات محله بابل اظهار داشت: شهادت جان‌مایه انقلاب اسلامی است و امروز پیشرفت، امنیت و آبروی ما در گرو خون شهداست.

سرهنگ بابایی افزود: این خون مطهر شهداست که اسلام را بیمه کرده است و ما تا می‌توانیم بایستی نام شهدا را زنده نگه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بابل ادامه داد: این یادواره‌ها یک شکل ظاهری و یک شکل باطنی دارد، عمق باطن این یادواره‌ها آن اثر تربیتی است یعنی در کنار یاد شهدا راه، مرام، هدف و سیره شهدا را ادامه دهیم.

این مسئول اضافه کرد: چند سال از شهادت این شهدا می‌گذرد، اما به برکت همین شهدا، یادواره‌ها هر سال با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مطمئن باشید همه شما دعوت شده شهدا هستید؛ شهدا در این جلسه حاضر و ناظر هستند مگر می‌شود کسی حاضر و ناظر باشد و ما را دعوت نکند.

فرمانده سپاه بابل عنوان کرد: مقام شهید مقام حسرت و غبطه است در قیامت وقتی مقام شهدا را می‌بینیم به حال این شهدای عزیز غبطه می‌خوریم.

بابایی اذعان داشت: شهدا مقام شفاعت دارند و امامزادگان عصر ما هستند؛ راه و هدف شهدا در وصیت نامه‌شان آمد؛ شهدا در کنار عبادت، عمل مجاهدانه داشتند.

وی افزود: تعدادی از وصیت نامه شهدا را که خواندم عمده پیام این شهدا این بود که خواهرم حجابت را رعایت کن و دیگری اینکه پشتیبان، ولی فقیه خود باشید.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشوری که ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را بر این ملت وضع کرد دیکتاتور است و دشمنان برای این کشور دل نمی‌سوزانند.

وی اضافه کرد: باید روایت درست به گوش بچه‌های ما برسد اگر غیر این باشد فرد دیگری روایت دروغ را به آن‌ها می‌گوید.

بابایی با بیان اینکه دشمن با از بین بردن باورها، اعتقاد‌ها و ارزش‌ها جای جلاد و شهید را عوض می‌کند، گفت: امروز میدان نبرد در فضای مجازی است و بسیجی یکی از ویژگی‌هایش این است که وسط میدان باشد و میدان را نباید برای چند اراذل و اوباش خالی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار