مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

رشد اقتصادی کشور نیازمند تلاش حداکثری است

«کمرروستا» با اشاره به اینکه بیش از هفت مجموعه بنیادی تولیدی و اقتصادی در سطح چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت هستند، گفت: اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف به فعالیت بیشتر نیاز دارد و خوشبختانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این زمینه تلاش شبانه‌روزی بالایی دارد.
کد خبر: ۵۵۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «وحید کمرروستا» مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در همایش تبیینی این بنیاد که با همکاری تعدادی از کارخانجات چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز در راستای سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین ویژه کارکنان و گروه بنیاد مستضعفان سراسر کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت مجموعه بنیادی تولیدی و اقتصادی در سطح استان چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت هستند، افزود: امروز در شرایطی هستیم که اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف به فعالیت بیشتری نیاز دارد و خوشبختانه بنیاد مستضعفان در این زمینه تلاش شبانه‌روزی بالایی دارد.

فرمانده بسیج مستضعفان ادامه داد: بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت هستند و مقرر است در برنامه امروز درخصوص آخرین وضعیت کشور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی بصیرت‌افزایی انجام شود.

کمردوست با تاکید بر لزوم شکل‌گیری روشنگری و بصیرت‌افزایی درمیان کارکنان بنیاد مستضعفان، عنوان کرد: امیدواریم در حال حاضر که کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است با وحدت ملی مسائل را پشت سر بگذاریم، خدا را شاکر هستیم که بنیاد مستضعفان طی دو تا سه سال گذشته بار‌ها و در عرصه‌های گوناگون اعم از مبارزه با کرونا، خدمات اجتماعی، محرومیت‌‎زدایی و... توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تحسین قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار