فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

۶ هزار نیروی بسیجی در عرصه‌های مختلف سیستان و بلوچستان نقش‌آفرینی می‌کنند

سردار «شفائی» گفت: شش هزار نیروی مقاومت بسیج اعم از کانون‌ها، دفاتر قشری، گردان‌های کوثر، امام حسین (ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس و... در استان سیستان و بلوچستان جذب شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 27November 2022

۶ هزار نیروی بسیجی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اجتماع بسیجیان سیستان و بلوچستان با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

سردار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این رزمایش اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمانی صبور و قانع، غیور و سخت کوش، ولایتمدار و انقلابی هستند.

وی افزود: امروز در این همایش، بیش از هشت هزار نفر از بسیجیان حضور پیدا کرده‌اند، در حال حاضر شش هزار نفر از نیروهای مقاومت بسیج اعم از کانون‌ها، دفاتر قشری، گردان‌های کوثر، امان حسین (ع)، امام علی (ع)،بیت المقدس، سایبری در استان سیستان و بلوچستان جذب و سازماندهی شده اند.

سردار شفائی گفت: این نیروها در عرصه‌هایی همچون فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، امنیتی، دفاعی در جغرافیای بزرگ سیستان و بلوچستان در حال نقش آفرینی بوده و با آمادگی و انسجام و روحیه سرشار از امید به آینده آماده اجرای فرامین امام خامنه‌ای هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار