تشکیل کارگروه جهاد تبیین در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

جلسه کارگروه جهاد تبیین با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی استان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تشکیل شد.
کد خبر: ۵۵۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 27November 2022

کارگروه جهاد تبیین در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه کارگروه جهاد تبیین امروز (یکشنبه) با موضوع، طرح، ایده، ابتکار در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و رصد شبهات و پاسخگویی به آنها با حضور جمعی از بانوان فعال در عرصه فرهنگی استان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، برگزار شد.

در این نشست «لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی به عنوان دبیر این کارگروه هدف از تشکیل این جلسه را تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه در تحقق این مهم نقش خطیری برعهده دارند و باید با مجاهدت‌های فردی در راستای انجام این رسالت تلاش کنند.

وی افزود: امروز یکی از محورهای مهم جهاد تبیین در جامعه روایت مبانی، دستاوردهای انقلاب و موفقیت های کشورمان است تا با روشنگری و آگاهی بخشی به نسل های جوان جامعه بتوانیم در برابر هجمه دشمنان که اینبار با جنگ شناختی وارد میدان شدند مقابله کنیم.

سپهری با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: یکی از تقابل های دشمنان با ملت ایران بر سر هویت دینی است و این موضوع حجاب  که امروز مطرح می کنند اصل قضیه نیست. بنابراین ما در هر جایگاهی که هستیم باید هوشیار باشیم و با جهاد تبیین نقشه‌های شوم دشمن، را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها