پیام سرلشکر ایزدی به‌مناسبت درگذشت امیر بهرام پور؛

امیر بهرام‌پور سربازی پاکباخته در سرزمین مجاهدت‌های خاموش بود

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا به‌مناسبت درگذشت امیر بهرام‌پور پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ - 26October 2015

امیر بهرام‌پور سربازی پاکباخته در سرزمین مجاهدت‌های خاموش بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ "بیژن بهرام پور" از فرماندهان دوران دفاع مقدس روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

این فرمانده جنگ تحمیلی در طول 8 سال دفاع مقدس در کنار شهدایی چون بروجردی، صیاد شیرازی و ناصر کاظمی به نبرد پرداخت و مسئولیت فرماندهی قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا، فرماندهی ژاندارمری استان کردستان و جانشین فرمانده ژاندارمری شمال غرب کشور را بر عهده داشت. بعد از دوران جنگ ضمن بازنشستگی به عنوان عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان ناجا مشغول خدمت شد. وی در دوران خدمتش بارها مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب و رؤسای جمهور وقت کشور قرار گرفت.

سرلشکر پاسدار "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا و همرزم امیر بهرام پور به مناسبت درگذشت این فرمانده پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

«شمایی که میروید در کردستان خدمت میکنید، این فداکاری در دنیا عوض ندارد که شما عوض بگیرید، اصلا چیزی نیست که عوض خدمت در کردستان باشد حضرت امام خمینی(ره(

سرداران سرزمین مجاهدتهای خاموش نشان در گمنامی یافته و با نثار جان و جهاد دائمی امنیت پایدار را در غرب و شرق کشور به ارمغان آوردهاند. امنیتی که مشحون از اعتماد به مردم خوب و خونگرم و با ایمان این سرزمینهاست. امروز یکی از طلایهداران پرتلاش و ایثارگر این صحنه که با ترکیب مقدس ارتش، سپاه، ناجا و مردم تابلوی زیبایی از جهاد آزادیبخش از یوغ استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن را شکل داده بودند، به ملکوت اعلی پیوست.

امیر ایثارگر و ولایتمدار بهرامپور آشنای دوران سخت مجاهدت در مناطق کردستان و آذربایجان غربی میباشند و آنهایی که از نزدیک دستی بر آتش داشتند میدانند که چگونه او چون یک سرباز پاکباخته، سر از پا نشناخته در کنار مردم و رزمندگان اسلام، آنهم در خطوط مقدم نبرد حضوری کارساز و اثربخش داشت. او با بصیرت و شناختی عمیق امنیت پایدار را در گرو مسئولیت و تلاش مردم در صحنه میدید و توان ژاندارمری (نیروی انتظامی) را در قرارگاه مرکزی حمزه سیدالشهداء(ع) در استانهای غرب کشور وقف این حرکت الهام یافته از رهنمودهای حضرت امام خمینی فرمانده معظم کل قوا نمود و با تعمیق حضور در شهر و روستا و محورهای مواصلاتی و کوههای سر به فلک کشیده به دنبال تحقق هدف والای الهی خویش بود و به جوهره حقیقی امنیت که «لم یلبسوا ایمانهم بظلم» و ارمغان آن امنیت به فرمایش قرآن شریف ایمانی استوار داشت و منادی وحدت و جهاد برای ایجاد جامعه ولایی بود.

یاد دوران دفاع مقدس و همرزمان ایشان صیاد شیرازیها، بروجردیها و باکریها و خرمرودیها بخیر، فرمانده سلحشور بهرامپور و همه فرماندهان و رزمندگان بومی و غیربومی منطقه کردستان که ترکیب مقدس انصار و مهاجرین انقلاب اسلامی را تشکیل میدادند باهدف تغییر فرهنگ و نظام ارزشی ارائه شده توسط ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و رفع حاکمیت طاغوتیان در منطقه و ارائه فرهنگ اصیل اسلامی و سپردن امور مردم به مردم و شرکت فعال آنان در جهت تحقق بخشیدن به سیاستهای انقلاب اسلامی و مردمی کردن امنیت بر مبنای فرمان راهگشای حضرت امام خمینی که فرمودند «خداوندا تو خودت میدانی که ما در این قیام رضای تو را میخواهیم و تو میدانی که ما از ظلم ولو به یک نفر بیزار هستیم و تو میدانی که ما برای عدالت قیام کردهایم و تو میدانی که از تعدیات و ظلمها بیزار و منزجر هستیم» حرکت کردند و مجاهدت کردند و در این راه با استقامت ایستادند و اجر مجاهدتها را با پیروزی بر دشمنان ملت و برقراری امنیت مردم پایه دریافت نمودند. تاریخ خونبار دوران دفاع مقدس و سرزمین مجاهدتهای خاموش کردستان یاد حماسهآفرینیهای این امیر سرافراز را در مقابله با دشمن بعثی در رأس آبادان و مبارزه بیامانشان را در کردستان فراموش نخواهد کرد. سالهای پرحادثه اوائل پیروزی انقلاب اسلامی و مناطق عملیاتی و کوههای سخت سر به فلک کشیده کردستان و تلاشهای ارزشمند این فرزند روحانیت را در سرکوب دشمن و برقراری امنیت پایدار در شهرها و روستاها و مرزهای کردستان فراموش نخواهد کرد.

او با اخلاص تلاش کرد و از ناملایماتی که در سر راهش قرار داشت نهراسید و با صلابت و آمادگی برای ایثار جان در صحنهای مرگبار حضور بهمرساند و تا پایان خدمت درخشانش در صحنههای رزمی حضوری اثربخش داشت و مصداق این فرمایش حضرت امام خامنهای عزیز در باب مجاهدت در سرزمین کردستان گردید که «جهاد فیسبیلالله هر چه دشوارتر با فضیلتتر و درخشانتر و ماندگارتر، شما در کردستان به چنین جهادی در برابر دشمنان خدا کمر بستهاید، خداوند از شما قبول فرماید» آری او در سربازی و فرماندهی گردان رزمی در مقابله با ارتش بعثی در آبادان و فرماندهی نیروی انتظامی کردستان و فرماندهی این مجموعه در منطقه غرب کشور و قرارگاه مرکزی حمزه سیدالشهداء بر عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بود استوار ایستاد و خوش درخشید و در پایان دفاع مقدس در کنار سردار شهیدنصراللهی تا مرز شهادت به پیش رفت و در همه لحظات حیات پربرکتشان دغدغه طی طریق نورانی ولایت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در هر صحنهای داشت و سرانجام با چنین حالت و نیتی به سوی حضرت دوست شتافت (عاش سعیدا و مات سعیدا). راه باز است و امروز هم روح بلند او رهرو طلب میکند تا همه با هم راه خونبار انقلاب اسلامی را به پیش برده و از منتظران باشیم.

سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی
94/8/3

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار