معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نزسا:

تقابل ایران با جنگ جهانی رسانه‌ای دشمنان/ باید اسرای جنگ رسانه‌ای را آزاد کنیم

سردار آتانی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز درگیر یک جنگ جهانی رسانه‌ای است؛ زیرا دشمنان ملت ایران از همه جهات و به‌خصوص در حوزه روانی به دنبال گرفتن کنترل افکار عمومی هستند.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 27November 2022

ایران در رویارویی با یک جنگ جهانی رسانه‌ای است/ باید اسرای جنگ رسانه‌ای را آزاد کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان ابراهیمی آتانی» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت شهید «روح‌الله عبادی» در سوادکوه با اشاره به لزوم مقابله همه‌جانبه با دشمن در حوزه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه فضای مجازی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز درگیر یک جنگ جهانی رسانه‌ای است؛ زیرا دشمنان ملت ایران از همه جهات و به‌خصوص در حوزه روانی به دنبال گرفتن کنترل افکار عمومی هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

سردار آتانی افزود: دشمن در فضای واقعی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی رودر رو شود؛ از این روی به دنبال آن هستند که کشور را از درون دچار فروپاشی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ادامه داد: توده ملت ایران نقش رسانه‌های دشمن را به خوبی شناختند و می‌بینید که در مقابل این توطئه‌ها، مواضعی هوشیارانه اتخاذ می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدافعان امنیت امروز امنیت کشور را تأمین می‌کنند تا اغتشاشگران، کشور را به سمت پرتگاه تباهی سوق ندهند؛ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین در دو ماه اخیر مظلومانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند که نمونه آن، شهیدان کمندی و علی‌وردی بودند.

فرمانده پیشین تیپ نیرو‌های ویژه صابرین عنوان کرد: رسانه‌های برخی کشور‌های منطقه از جمله رژیم سعودی به دنبال سوءاستفاده از شرایط و تشویش اذهان عمومی در داخل کشور هستند و یک عده از جوانان ما هم متأسفانه اسیر جنگ جهانی رسانه‌ای شده‌اند؛ لذا باید تلاش کنیم تا این اسرای جنگ رسانه‌ای را آزاد کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار