رژه یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش از مقابل رئیس جمهور

یگان‌های نمونه نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) در آب‌های دریای عمان از مقابل حجت‌الاسلام رئیسی که در ناوشکن تمام‌ایرانی سهند مستقر بود، رژه رفتند.
کد خبر: ۵۵۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 27November 2022

رژه یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش از مقابل رئیس جمهوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی در آستانه ۷ آذرماه روز نیروی دریایی ارتش صبح امروز (یکشنبه) از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) بازدید کرد.

رئیس جمهور همچنین در ارتباط تصویری با ناوگروه‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ نیروی دریایی ارتش با فرماندهان این ناوگروه‌ها، فرماندهان ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس در آب‌های دریای سرخ و فرماندهان ناوبندر مکران و ناوشکن دنا در آب‌های اقیانوس آرام گفتگو کرد و از آخرین وضعیت مأموریت این ناوگروه‌ها مطلع شد.

در ادامه و پس از حضور حجت‌الاسلام رئیسی در ناوشکن سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی، ناوشکن البرز، ناو‌های موشک‌انداز کلاس فجر و کلاس سیریک، ناو تنب، لندینگ کرافت کلاس هرمز، هواناوها، زیردریایی‌های فاتح و غدیر و دسته بالگردی از مقابل رئیس جمهور در ناوشکن سهند رژه رفتند.

دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و خانواده کارکنان نمونه منطقه دوم دریایی ارتش از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در بندر راهبردی جاسک بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها