ما مقاوم هستیم/ استاندار مرکزی تاکید کرد؛

ضرورت حاکم‌شدن نگاه انقلابی و جهادی دولت سیزدهم در برگزاری اردوهای راهیان نور

مخلص‌الائمه گفت: در استان مرکزی تجربیات بسیار ارزشمندی داریم که باید در راستای باشکوه تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور مورد استفاده قرار گیرد و نگاه انقلابی و جهادی حاکم در دولت سیزدهم باید در برگزاری اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 27November 2022

ضرورت حاکم‌شدن نگاه انقلابی و جهادی دولت سیزدهم در برگزاری اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی امروز (یکشنبه) در نشست قرارگاه راهیان نور استان اظهار داشت: جریان عظیم راهیان نور در کشور همواره یک حرکت بسیار بابرکت و منشا خیرات فراوان بوده و یکی از ارزشمندترین کارها و اقدامات در همه رده ها و اقشار است.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک جریان عظیم فرهنگی و تربیتی است، گفت: اهمیت به اردوهای راهیان نور از طرفی اعتقادات جوانان نسبت به معارف انقلابی مستحکم می کند و از طرف دیگر اقتدار کشور را تضمین خواهد کرد و برای آینده کشور تولید قدرت می کند.
 
مخلص الائمه افزود: همانگونه که دفاع مقدس پتانسیل تحول آفرینی در همه بخش ها را دارد قطعا برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند منشا تحول در نسل نوجوان و جوان کشور باشد و باید از این ظرفیت پر خیر و برکت به خوبی بهره برداری کرد.
 
وی ادامه داد: در استان مرکزی تجربیات بسیار ارزشمندی داریم که باید در راستای باشکوه تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور مورد استفاده قرار گیرد و نگاه انقلابی و جهادی حاکم در دولت سیزدهم باید در برگزاری اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار مرکزی تاکید کرد: همه توانمندی ها و ظرفیت های شهرستانی باید در اجرای باشکوه راهیان نور پای کار بیاید و جدیت لازم و با قدرت ورود کردن به مسئله راهیان نور یک ضرورت است و همه دستگاه ها باید به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، محتوایی، کارشناسان و نخبگان برای کیفیت محتوای راهیان نور هستیم، گفت: اثرگذاری راهیان نور لازمه آن استمرار محتوایی اردوها در طول سال است.
 
مخلص الائمه خاطرنشان کرد: مشارکت صنایع در برگزاری اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار گیرد و نیاز است پلیس راهور در برقراری ایمنی و امنیت اردوهای راهیان نور جدیت و حساسیت ویژه داشته باشد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار