مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

راهیان نور همچون رزمایش بزرگ فرهنگی و تربیتی عمل می‌کند

سرهنگ کریمی گفت: در سال‌های اخیر شاهد استقبال بسیار خوب اقشار مردم از اردوهای راهیان نور هستیم و راهیان نور همچون رزمایش بزرگ فرهنگی و تربیتی عمل می‌کند.
کد خبر: ۵۵۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 27November 2022
راهیان نور همچون رزمایش بزرگ فرهنگی و تربیتی عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» امروز (یکشنبه) در نشست قرارگاه راهیان نور استان مرکزی اظهار داشت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی زیرساخت‌های خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایجاد شده که در حوزه های مختلف باب فعالیت های بسیاری را در استان ایجاد کرده و باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد. در سال های اخیر شاهد استقبال بسیار خوب اقشار مردم از اردوهای راهیان نور هستیم. راهیان نور همچون رزمایش بزرگ فرهنگی و تربیتی عمل می‌کند.
 
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از تاریکی ها دور می کند، گفت: اردوهای راهیان نور موثرترین روش برای انتقال سیره شهدا و به معنای واقعی انسان ساز است. راهیان نور بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است و در شرایطی که امروز دشمنان در جنگ شناختی با دنبال زیرسوال بردن ارزش های اسلامی و انقلابی هستند توجه به اردوهای راهیان نور راهکاری مهم‌ برای خنثی شدن توطئه های دشمنان است.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: اردوهای راهیان نور سرمایه های اجتماعی جامعه را تقویت خواهد کرد و نورانیت حاکم در سرزمین شهدا جوانان و نوجوانان را سعادتمند خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ده ها هزار نفر از استان مرکزی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند، گفت: با توجه به نگاه انقلابی دولت سیزدهم و هم افزایی ایجاد شده نیاز است توجه ویژه ای به اردوهای راهیان نور شود و باید همانگونه که استان مرکزی در برگزاری کنگره با الگویی تبدیل شد در سال‌جاری در حوزه راهیان نور به الگو تبدیل شود.
 
سرهنگ کریمی گفت: خوشبختانه اردوهای راهیان نور به الگوی مسافرت ایمن تبدیل شده و تلاش دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری باشکوه بسیار قابل تقدیر است و لازمه برگزاری با کیفیت اردوهای راهیان نور مشارکت همه جانبه است که باید در سطح استان رقم بخورد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار