فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دفاع مقدس نمایشگاهی از ظرفیت‌های عظیم ملت ایران است

سردار کریمی گفت: دفاع مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشگاهی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران است و اردوهای راهیان نور فناوری بهره‌برداری از گنجینه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۵۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ - 27November 2022

دفاع مقدس نمایشگاهی از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (یکشنبه) در نشست قرارگاه راهیان نور اظهار داشت: دفاع مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشگاهی از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم ملت ایران است و اردوهای راهیان نور فناوری بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس است و اقیانوسی از معارف دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور وجود دارد.

وی گفت: بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس آینده انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور را تضمین کرده و جامعه را از شر توطئه‌های فرهنگی نجات خواهد داد. در سال ۱۳۷۹ به یک الگو در سطح کشور تبدیل شد و با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه‌ها است.
 
وی افزود: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در همه بخش‌ها الگوهای کاملی ارائه کرده و تجربیات ارزشمندی وجود دارد که با بهره گیری از آنها می‌توان در بسیاری از فعالیت‌ها موفق عمل کرد. نیاز است موضوع برگزاری اردوهای راهیان نور در شورای اداری استان مطرح شود و  دستگاه‌ها با وظیفه خود در قبال باشکوه برگزار شدن این برنامه آشنا شوند و تقسیم کار در این راستا صورت پذیرد.
 
وی اضافه کرد: نیازمند انسجام و هم افزایی استانی برای برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و فضای رسانه ای استان باید اهتمام بیشتر و جدی تری به اردوهای راهیان نور داشته باشند. برگزاری جلسات قرارگاه راهیان نور به شکل ماهیانه در استان یک ضرورت مهم است و تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل قرارگاه برای مشارکت همه جانبه یک ضرورت دیگر است.
 
کریمی گفت: اعزام مدیران و اساتید دانشگاه به اردوهای راهیان نور می‌تواند در تربیت راویان راهیان نور موثر باشد. نهادینه کردن اردوهای راهیان نور جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور خواهد کرد. مشارکت مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، دستگاه‌های فرهنگی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرارگاه تخصصی راهیان نور استان باشد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار