استاندار مرکزی:

دستگاه‌های اجرای استان مرکزی در محرومیت‌زدایی به بسیج سازندگی کمک کنند

مخلص الائمه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی باید تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی در استان به کار گرفته و با تمام توان در اختیار بسیج سازندگی باشند.
کد خبر: ۵۵۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 27November 2022

دستگاه‌های اجرای استان مرکزی در محرومیت‌زدایی به بسیج سازندگی کمک کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی امروز (یکشنبه) در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و آیین تجلیل از جهادگران استان مرکزی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اقتصاد مقاومتی ۲ رکن دارد که مردمی بودن و اقتصاد دانش بنیان از ارکان اقتصاد مقاومتی بوده و این ارکان از شاخصه‌های فعالیت بسیج است.

مخلص الائمه گفت: رهبر معظم انقلاب علاج مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی دانستند و اقتصاد مقاومتی تاریخ طولانی در حوزه اقتصادی دارد. برخلاف آنچه فکر می شود که اقتصاد مقاومتی مربوط به دولت‌ و کشور است، اکنون نرم افزارهایی وجود دارد که شرکت‌های خرد از آن استفاده می کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اقتصاد تاب آور نزدیکترین تعریف به اقتصاد مقاومتی است افزود: این نرم افزارها با دریافت اطلاعات شرکت‌ها میزان تاب آوری شرکت‌ها و کشورها را اعلام می کند. در صورتی که رشد شکوفایی در عین تحریم و فشار از بیرون تعریف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقتصاد مقاومتی بوده‌است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ با شرایطی روبه رو بود که توان ساخت سیم خاردار را نداشت و کسی هم سیم خاردار را به کشور نمی فروخت و اکنون به نقطه ای رسیده ایم که ایران اسلامی را متهم به صادرات پیشرفته ترین سلاح‌ها به ابرقدرت‌های دنیا می کنند.

استاندار مرکزی گفت: اتهام پیشرفته ترین سلاح‌ها به ابرقدرت ها را در صورتی به جمهوری اسلامی ایران وارد می کنند که بیشترین فشار از ابتدای انقلاب متوجه حوزه نظامی کشور بوده‌است. فعالیت ارگان‌ها و برخی ادارات در زمینه محرومیت زدایی در این استان نیازمند هم افزایی است و ستاد راهبری و هماهنگی محرومیت زدایی در استان با هدف افزایش هماهنگی در بین این دستگاه‌ها و جلوگیری از موازی کاری در استان ایجاد شده‌ که این مهم شتاب بخشی به این فعالیت‌ها در استان را به همراه داشته‌است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی باید تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی در استان به کارگرفته و با تمام توان در اختیار بسیج سازندگی باشند. با فعالیت‌هایی که توسط جهاد سازندگی و سایر دستگاه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی انجام شده اکنون نیز شاهد محرومیت‌های بسیاری در کشور و استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها