فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دولت سیزدهم با تفکر انقلابی به دنبال رفع مشکلات است

کریمی گفت: دولت سیزدهم با تفکر انقلابی آمده که مشکلات کشور را برطرف کند و نیاز است همه برای این مهم همراه و همگام با دولت باشند.
کد خبر: ۵۵۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 27November 2022

دولت سیزدهم با تفکر انقلابی به دنبال رفع مشکلات استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار داشت: ۶۷ درصد مردم ایران در زمان طاغوت در روستاها و ۳۳ درصد در شهرها زندگی می‌کردند. ۲۰ هزار روستا در زمان رژیم طاغوت در کشور وجود داشت که تنها یک هزار و ۵۰۰ روستا برخوردار بودند که روستاهای برخوردار نیز روستاهایی بودند که محل تفریح دربار شاه بودند.

وی ادامه داد: ۷۵ درصد مردم کشور و ۹۰ درصد زنان در زمان طاغوت بی سواد مطلق بوده و روستاهای کشور از آب آشامیدنی، برق و شبکه بهداشت در این زمان بی نصیب بودند. در حوزه صنعت در زمان طاغوت تنها صنعت نفت وجود داشت که آن را می فروختند و خرج درباریان می شد.

کریمی بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند سال‌ها باید توسط دولت جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیده شود تا خرابی های دوران پهلوی جبران شود. هشت سال جنگ تحمیلی از جمله عوامل عقب افتادگی ها و محرومیت ها در کشور است.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار واحد راکت توسط دولت فعال سازی شدند و قرارداد شانگهای که پنج سال پیش باید اجرایی می شد اکنون بسته شده‌ است. دولت سیزدهم با تفکر انقلابی آمده که مشکلات کشور را برطرف کند و نیاز است همه برای این مهم همراه و همگام با دولت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها