خبرنگاران رژیم صهیونیستی: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیم

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» با اشاره به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال اذعان کرد که آن‌ها در قطر فهمیدند، چقدر بین جهان عرب منفور هستند.
کد خبر: ۵۵۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 27November 2022

رسانه صهیونیست: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال در قطر پرداخت و به منفور بودن این رژیم میان کشور‌های عربی اذعان کرد.

خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت با بیان اینکه درک کرده‌اند «اسرائیل تا چه اندازه در جهان عرب منفور است»، خاطرنشان کردند: «نه تنها دولت‌ها و حاکمان بلکه نفرت از اسرائیل در بین مردم کوچه و خیابان نیز وجود دارد.»

خبرنگاران این رسانه صهیونیست می‌گویند که «بعد از ۱۰ روز اقامت در دوحه نمی‌توانیم بگوییم که ما در اینجا با چه چیز‌هایی مواجه هستیم. ما می‌خواهیم خوب جلوه کنیم، اما احساس می‌کنیم که همه از ما نفرت دارند.»

خبرنگاران صهیونیست افزودند: «در خیابان، فلسطینی‌ها، ایرانی‌ها، قطری‌ها، مراکشی‌ها، سوری‌ها، اردنی‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها با چشمان پر از نفرت به ما نگاه می‌کنند. جالت توجه اینکه برخی سعودی‌ها هم، چنین حسی به ما دارند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها