بازدید مدیران کل آموزش و پرورش قطب چهارم کشوری از موزه دفاع مقدس همدان+ تصاویر

مدیران کل آموزش و پرورش حاضر در نشست هم اندیشی مدیران کل قطب چهارم کشوری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مدیران کل آموزش و پرورش حاضر در نشست هم اندیشی مدیران کل قطب چهارم کشوری، که به میزبانی همدان برگزار شده بود از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

در این بازدید میهمانان ابتدا مرقد مطهر شهید گمنام را زیارت کردند و پس از ادای احترام به مقام والای شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس، ضمن بازدید از غرفه‌های فاز یک باغ موزه، نظاره‌گر نقش استان همدان در سال‌های دفاع مقدس بودند. شوق بازدید از غرفه‌ها در چهره تک تک میهمانان موج می زد و همه با گوش جان صحبت‌های راوی را گوش می‌دادند.

یکی از بخش‌هایی که در این بازدید مورد توجه مدیران کل قرار گرفت «سنگر نمازخانه جبهه» بود، غرفه‌ای که به راستی حس و حال سنگرهای آن دوران را برای مخاطب ایجاد می‌کرد و راوی در خصوص این غرفه اینگونه گفت که رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس در چنین مکان‌هایی یاد خدا را زنده نگاه داشتند و امروز میهمانان و بازدیدکنندگان موزه نیز با حضور در این مجموعه فرهنگی یاد و خاطره همه آنان را زنده نگه داشته‌اند.

در پایان این بازدید میهمانان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان دیدار و به بیان نقطه نظرات خود در خصوص این مرکز فرهنگی و نحوه تعامل با آن پرداختند و تفاهم نامه‌ای نیز جهت بازدید و استفاده حداکثری دانش آموزان استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، لرستان و خوزستان از موزه دفاع مقدس استان همدان و آشنایی با دفاع مقدس و جلوه‌های ایثار و مقاومت، منعقد شد.بازدید مدیران کل آموزش و پرورش قطب چهارم کشوری از موزه دفاع مقدس همدان +تصاویر/ اصلاح شد

بازدید مدیران کل آموزش و پرورش قطب چهارم کشوری از موزه دفاع مقدس همدان +تصاویر/ اصلاح شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار