نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دشمن به‌دنبال انفعال منابع انسانی توانمند ایران است

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز ایران را خطر بزرگی برای نظام سلطه می‌داند گفت: دشمن می‌خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 27November 2022

دشمن به‌دنبال انفعال منابع انسانی توانمند ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در آیین گرامیداشت روز نیروی دریایی در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی اظهار داشت: خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز آن است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند تصریح کرد: این ملت در سایه عقیده و آرمان‌های خود روند رو به توسعه را در نهایت اقتدار می‌پیماید.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: اگر ملتی آرمانی فکر کند به طور قطع موفق خواهد بود و این محدود به دنیای اسلام و مسلمانان نیست بلکه هر یک از جوامع دینی دارای اعتقاد هرجا و به هر میزان که آرمانی حرکت کرده‌اند مانا و ماندگار بوده‌اند.

امام جمعه رشت با تقدیر از رشادت‌های رزمندگان و شهدای هفتم آذر سال ۱۳۵۹ گفت: امروز ایران در ۲ جفرافیای زمینی (مرزها) و آبی شامل دریا‌ها موفقیت‌های بسیاری در سایه انقلاب و تدبیر مقام رهبری و همت و اراده این ملت کسب کرده است و مفتخریم نیروی راهبردی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۴ هزار کیلومتر از آب‌های جهان سیر می‌کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تاکید کرد: اگر امروز در دریا امنیت برقرار است به مدد تلاش‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اذعان به اینکه ایران با وجود تحریم‌ها توانست معادلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جهان را برهم بزند و در عرصه‌های بین‌المللی قدرتمند ظاهر شود، تصریح کرد: اگر قدری حوصله شود فاتح دریا‌ها خواهد بود و پیشرفت‌های نوین اسلامی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار