درخواست رسمی رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته است تا هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 27November 2022

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیست خواسته است تا از میکروفون‌هایی استفاده کنند که هیچ علامتی نداشته و هویت آن‌ها را نیز مشخص نکند.

صهیونیست‌ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روز‌های گذشته بار‌ها خبرنگاران صهیونیست که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آن‌ها نشده بود.

اشغالگران صهیونیست گمان می‌کردند عادی سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده‌ای بهتری را برایشان به ارمغان می‌آورد، اما جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که آن‌ها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشور‌های اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشور‌هایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر برقار کرده اند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار