بدون احتساب سهمیه صورت گرفت؛

کسب رتبه ۲ رقمی ۷ داوطلب شاهد و ایثارگر در کنکور سراسری

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۷ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری در آزمون سراسری سال جاری شدند.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 28November 2022

۷ داوطلب شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه در کنکور سراسری رتبه ۲ رقمی آوردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری خبر داد و با تقدیر از دست‌اندرکاران طرح شاهد اظهار داشت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۱ است.

هاشمی خاطرنشان کرد: بی‌تردید کسب چنین رتبه‌هایی بدون احتساب سهمیه حاصل بهره‌گیری از استعداد و تلاش بی‌وقفه و مجدّانه فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه علم و عمل بوده و مایه فخر و مباهات است که فرزندان ایثارگران معزز همچون پدران خود این اسوه‌های همیشه جاودان، در عرصه‌های مختلف با تکیه بر ایمان و پشتکاری وصف‌ناپذیر، پیشتاز و موفق هستند و وابسته به استفاده از سهمیه نیستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تعداد نفرات برتر آزمون سراسری ۱۴۰۱ از بین جامعه شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: ۷ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری بدون احتساب سهمیه حائز رتبه یک و دو رقمی کشوری شده‌اند. 

هاشمی در پایان افزود: رتبه دوم کشوری گروه آزمایشی علوم تجربی فرزند جانباز ۵۰ درصد است و این هفت نفر در دانشگاه‌های، دانشگاه صنعتی شریف، علوم پزشکی تهران، دانشگاه تهران و علوم پزشکی ایران پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار