جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیام‌های جداگانه روز نیروی دریایی ارتش را به معاون هماهنگ‌کننده آجا و فرمانده نداجا تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 28November 2022

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح طی پیام‌های جداگانه فرارسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش را به امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام امیر نصیرزاده به دریادار سیاری بدین شرح است:

«برادر ارجمند امیر دریادار حبیب‌الله سیاری
معاون محترم هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

با اهدای سلام و تحیات؛

روز نیروی دریایی، روزی است که دلاور مردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یکپارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند.

با احترام، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش را خدمت جنابعالی، تمامی فرماندهان و کارکنان محترم ارتش و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض نموده، امیدوارم با توکل و ایمان به خداوند متعال روز به روز شاهد پیشرفت نیروی دریایی کشور عزیزمان باشیم.

تداوم توفیق و سربلندی شما برادر گرامی و تمامی کارکنان محترم ارتش و نیروی دریایی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

همچنین در پیام تبریک امیر نصیرزاده به دریادار ایرانی آمده است:

«برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی
 فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز تکریم دلیرمردانی است که با عزم راسخ و شجاعت و غیرت دینی برای دفاع از مرز‌های آبی و خلیج همیشه فارس جان شیرین خود را نثار کردند.

بی شک دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حماسه هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های پایمردی پس از آن مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است و جلوه‌های زیبای آن تا ابد در تاریخ این سرزمین پایدار و برجسته خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آن نیرو، فرارسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را به جنابعالی و آحاد کارکنان آن نیروی مقتدر تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی شما دریادلان را در صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار