نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت مهم‌ترین مسئله جامعه است

آیت‌الله «عبادی» بصیرت را مهم‌ترین مسئله جامعه دانست و گفت: با وجود همه ابهاماتی که دشمنان به گونه‌های مختلف ایجاد می‌کنند اینجاست که بصیرت گره‌گشای مسائل می‌شود و انسان بصیر می‌تواند در این فتنه‌ها از ملت، استقلال و دین خود محافظت کند.
کد خبر: ۵۵۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 28November 2022

بصیرت مهم‌ترین مسئله جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در دیدار با اعضای هیأت اندیشه‌ورز خانواده شهدا و ایثارگران خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته و روز بسیج با بیان اینکه هفته بسیج بلکه گرامیداشت یک روز یا هفته نیست بلکه یک فرهنگ است، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم به هر میزانی که از دستمان ساخته است چه در امور مادی و چه امور معنوی کمک کنیم.

با بیان اینکه بشر نیاز دارد و براساس شرع مقدس نیز برآوردن نیازهای ضروری لازم است، افزود: اینها همه ابزار است و هدف نیست بلکه هدف اندیشه است که مربوط به روح، جان انسان و سیر سلوک به سمت کمال مطلق است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موانع نفسانی، حیوانی و نادانی در طول تاریخ بوده و در مسیر انبیای الهی سد معبر می‌کردند، عنوان کرد: رمز موفقیت انسان کمال است و از دل همین فتنه‌ها سعادت و شقاوت انسان به وجود می‌آید.

‌عبادی بصیرت را مهم‌ترین مسئله جامعه دانست و عنوان کرد: با وجود همه ابهاماتی که دشمنان به گونه‌های مختلف ایجاد می‌کنند اینجاست که بصیرت گره‌گشای مسائل می‌شود و انسان بصیر می‌تواند در این فتنه‌ها از ملت، استقلال و دین خود محافظت کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر انسان‌های بی بصیرت نباشند از دست دشمنان هیچ کاری ساخته نیست،گفت: افغانستان به پشتوانه دنیای غرب مهم‌ترین تولید کننده مواد مخدر طبیعی و صنعتی است و دیوار به دیوار ما قرار دارد و اگر در میان مردم ایران ما انسان معتاد و قاچاق‌فروش نداشته باشیم به ما هیچ آسیبی نمی‌رساند اما مشکل از ضعف خودی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: این مثال عینیت دارد و در تمام مسائل سیاسی، انسانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیر نیز اینگونه است لذا بازماندگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باید تجربیات و اندیشه خود را به جوانان و نوجوانان هدیه دهند تا در این جنگ رسانه‌ای و جنگ تزویر و دروغ سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها