دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف مهم‌ترین اقدام برای مقابله با توطئه دشمن است

حجت‌الاسلام مهدوی‎نیا گفت: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین گام در مقابله با توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۵۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 28November 2022

امر به معروف مهم‌ترین اقدام برای مقابله با توطئه دشمن است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «یونس مهدوی نیا» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز دوشنبه در دیدار با سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: تفکر بسیج، تفکر تلاش و حرکت است و با بی‌تحرکی متناسب نیست چراکه بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است و برنامه ریزی هدفمند، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثار از ویژگی های تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام مهدوی‎نیا بیان کرد: بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است و این را می‌توان از خدمات خالصانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی مشاهده کرد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: برای حفظ و نجات هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ؛ نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: برهمین اساس امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تبلیغ و ترویج و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار