مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی:

آموزش مهارت‌های نوبنیان و کاربردی در طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

«مشایخی» گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی نوبنیان و آموزش‌هایی که بازار کار خوبی دارند در اولویت آموزش‌های اداره‌کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «علی مشایخی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی امروز (دوشنبه) در دیدار با سرهنگ «محمد کریم‌پور» رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب با بیان اینکه چتر امنیت گسترانیده‌شده بر فراز ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح است اظهار داشت: برنامه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در امر توانمندسازی و ارتقای سطح مهارت نیروهای مسلح و خانواده این عزیزان جدی است.
«مشایخی» با تقدیر از همراهی مجدانه و پیگیری‌های مستمر منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور در امر کیفی‌سازی و ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز کارکنان وظیفه این یگان، یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌ریزی‌های آموزشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را مهارت‌آموزی سربازان وظیفه عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی نوبنیان و آموزش‌هایی که بازار کار خوبی دارند در اولویت آموزش‌های این اداره‌کل قرار دارد.
رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب هم در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در امر ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارتی به سربازان گفت: سهم عظیم اشتغال بر دوش سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای است.
وی درباره اهمیت آموزش‌های مهارتی تاکید کرد: در بررسی افرادی که در دوران خدمت مقدس سربازی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته بودند، مشخص شد درصد بالایی از آنان پس از این دوران دارای کسب و کار متناسب با همان مهارت‌های ارائه‌شده شده‌اند و این همان اثربخشی آموزش‌های فنی وحرفه‌ای است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار