مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بسیج «#برای_ایران» در مازندران

«هراسانی» از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بسیج «#برای_ایران» مازندران به میزبانی شهرستان قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 29November 2022

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بسیج «#برای_ایران» در مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر بسیج «#برای_ایران» در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) با حضور شاعران استان چهارشنبه نهم آذر همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قائمشهر برگزار خواهد شد.

وی از ارسال ۲۷۸ اثر به این جشنواره خبر داد و افزود: این تعداد آثار از ۱۱۸ شاعر مازندرانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

این مسئول بیان کرد: تعداد ۱۰ شاعر برگزیده از ۶ شهرستان نکا، ساری، قائمشهر، بابل، آمل و محمودآباد در این جشنواره به قرائت شعر خواهند پرداخت.

وی بخش‌های موضوعی جشنواره را شامل «بسیج، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس»، «شهدای مازندرانی مدافع حرم، امنیت و سلامت»، «جهاد تبیین، بصیرت مردمی و ولایتمداری» و «حاج قاسم سلیمانی، شعار سال» اعلام کرد و گفت: موضوع «عفاف و حجاب» بخش ویژه این جشنواره به شمار می‌آید.

هراسانی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان مازندران و با مشارکت سپاه کربلا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع شاعران اهل بیت (ع) استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار