فرمانده نیروی زمینی ارتش:

افتتاح نخستین بیمارستان ویژه بانوان در سطح نیرو‌های مسلح/ «نزاجا» در مقابله با کرونا مجاهدانه عمل کرد

امیر «حیدری» با اشاره به افتتاح بیمارستان ویژه بانوان از سوی نیروی زمینی ارتش، گفت: این مجموعه برابر منویات ولی امر مسلمین جهان و به‌منظور تکریم مقام زن افتتاح شده است.
کد خبر: ۵۵۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 29November 2022

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح بیمارستان ویژه بانوان (هاجر) اظهار داشت: این مجموعه، نخستین بیمارستان ویژه بانوان در سطح نیرو‌های مسلح است که به بانوان کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

امیر حیدری افزود: این مجموعه برابر منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای و به‌منظور تکریم و احترام به شأن و مقام زن افتتاح شده است و تمام فرآیند درمان در آن تحت نظر کادر پزشکی و درمان بانو انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به نقش این نیرو در مقابله با ویروس کرونا گفت: نزاجا با بکارگیری ۱۲ هزار نفر از کادر درمانی خود، در عرصه مقابله با ویروس کرونا هنرنمایی کرد.

وی در ادامه به تجهیز نقاهتگاه دو هزار و ۵۰۰ تختوابه نیروی زمینی ارتش در کمتر از یک هفته اشاره و عنوان کرد: نیروی زمینی با احداث بیمارستان‌های صحرایی به‌صورت سیار نیز در مناطق دارای وضعیت قرمز و خطرناک، حضوری مجاهدانه و اثرگذار داشت.

امیر حیدری تلاش‌های کادر درمان نزاجا را در ایام اوج بیماری کرونا ستودنی و قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: ما با پای کار آوردن نیرو‌های جان‌برکف توانستیم هشت بیمارستان را به‌صورت جهادی در مناطق کم‌برخوردار ایجاد کنیم که این اقدام در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار