در بدو ورود به مسکو؛

رئیس دیوان عالی کشور برای تبادل نظر قضایی با روسیه اعلام آمادگی کرد

حجت‌الاسلام مرتضوی مقدم که در صدر هیأتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تاسیس دیوان عالی روسیه وارد مسکو شد، برای تبادل نظر قضایی با این کشور اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۵۵۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 29November 2022

رئیس دیوان عالی کشور برای تبادل نظر قضایی با روسیه اعلام آمادگی کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کشور در صدر هیأتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه و دیدار با مقامات قضایی روسیه با استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و معاون رئیس دیوان عالی روسیه وارد مسکو شد.

در این سفر که به دعوت لبدوف رئیس دیوان عالی روسیه انجام شد، روسای دیوان عالی و مقامات قضایی کشور‌های تاجیکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیز حضور دارند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم تبادل و رایزنی درباره مسائل قضایی را از جمله اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در این دیدارها، نقطه نظرات، تجارب و دانش قضایی را با یکدیگر مبادله کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز سفر، دیداری با رئیس دیوان عالی روسیه خواهیم داشت و در این دیدار درباره مسائل مطرح شده تبادل نظر خواهیم کرد.

براساس این گزارش، امروز (سه‌شنبه) مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری قضات روسیه با حضور میهمانان خارجی و روسای دیوان عالی کشور‌های ایران، ارمنستان، آذربایجان، کوبا، هند، قرقیزستان و ازبکستان برگزار می‌شود و گزارشی از نحوه فعالیت شورای قضات فدراسیون روسیه و هیأت عالی قضات در این کنگره مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار