معاون اجرایی ارتش:

بسیج در تأمین امنیت کشور خوش درخشیده است

امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز بسیج در صحنه دفاع از امنیت کشور نیز همانند دوران دفاع مقدس خوش درخشیده است.
کد خبر: ۵۵۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 29November 2022

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، پنجمین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی ستاد فرماندهی ارتش و یگان‌های تابعه، با حضور امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی و فرمانده بسیج ارتش صبح امروز در تالار همایش مصباح مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.

امیر سرتیپ محمودی در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند «بسیج لشکر مخلص خداست» و این یعنی هر کاری که در بسیج انجام می‌شود با اخلاص، بدون توقع و چشمداشت و با روحیه‌ای ایثارگرانه و در راستای کسب رضایت پروردگار است.

وی افزود: پیروزی ما در دوران دفاع مقدس که در حقیقت جنگ دنیای استکبار با ما بود، بدون حضور بسیج مردمی معنا نداشت و محقق نمی‌شد؛ چراکه اقشار مختلف جامعه با اعزام جوانان خود و کمک به توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیرو‌های مسلح، موجب شکست دشمن بعثی شدند.

معاون اجرایی ارتش در ادامه با بیان اینکه امروز بسیج در صحنه دفاع از امنیت کشور نیز همانند دوران دفاع مقدس خوش درخشیده است، عنوان کرد: بدون شک با داشتن اخلاص، روحیه بسیجی و جهادی و حضور همیشه در صحنه مردم شهیدپرور ایران اسلامی، دشمن در تحقق اهداف و توطئه هایش همچنان ناکام خواهد ماند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تقدیر از فعالیت‌های بسیج کوی‌های سازمانی این ستاد، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون هرکجا به وجود بسیج نیاز بوده، بسیج در آنجا مخلصانه حاضر شده و خدمت رسانی کرده است. در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از عملیات‌های ماندگار و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام با حضور خالصانه بسیجیان عزیز به ثمر رسید.

حجت‌الاسلام «سعید نصیرالاسلامی» معاون سیاسی ستاد ارتش نیز در این مراسم، با تبیین اندیشه و گفتمان بسیج از منظر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه، امیدبخشی و نگاه رو به جلو، آرمان‌گرایی همزمان با عمل‌گرایی و معنویت‌گرایی از مهمترین شاخصه‌های گفتمان بسیج از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از ائمه جماعات و فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در کوی‌های سازمانی ستاد فرماندهی ارتش تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها