فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد؛

برخورد قاطع «نپاجا» و «نهاجا» با هرگونه تهدید

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش دوشادوش نیروی هوایی ارتش، امنیت آسمان کشور را تأمین و با هرگونه تهدید خارجی برخورد قاطع می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 29November 2022

دیدار امیر سرتیپ صباحی‌فرد با فرمانده پایگاه شهید اردستانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب‌غرب با امیر سرتیپ دوم «ابراهیم آقاجری» فرمانده پایگاه مقدم شکاری شهید اردستانی امیدیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این دیدار، اظهار داشت: مجموعه نیروی پدافند هوایی با مجاهدت و همکاری شبانه‌روزی، دوشادوش برادران عزیزمان در نیروی هوایی، امنیت را در گوشه گوشه آسمان ایران پهناور فراهم کرده و با توان بالا از مرز‌های هوایی این مرزو بوم دفاع و با هرگونه تهدید خارجی برخورد قاطع می‌کنند.

وی به تعامل بین پدافند هوایی و نیروی هوایی و جانفشانی خلبانان جان برکف نیروی هوایی از دوران جنگ تحمیلی تا به امروز در آوردگاه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: اکثر حملات موشکی عراقی‌ها به دلیل توان عملیاتی پدافند هوایی و هماهنگی مناسب خلبانان نیروی هوایی ارتش با پدافند هوایی ناموفق بود؛ همچنین یکی از وظایف پدافند هوایی در سال‌های دفاع مقدس حفاظت از کشتی‌ها و نفتکش‌های ایرانی در برابر حملات هوایی بعثی‌ها در کنار خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان گفت: مطابق فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی هوایی یک نیروی فعال و خوش‌نام است که نقاط روشن فراوانی در کارنامه خود دارد و این مدال افتخار تا ابد بر سینه این نیرو و کارکنان خدوم آن خواهد درخشید.

در این دیدار، امیر سرتیپ دوم «علی ملک» فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار