شهردار منطقه ۶ در نشست با بسیجیان:

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است/ کلمه «بسیج» تداعی‌کننده خاطرات خوب است+ تصاویر

محمدی در نشست با بسیجیان شهرداری منطقه ۶ گفت: هرگاه کلمه «بسیج» به‌کار برده می‌شود، خاطره خوبی در نظر ما تداعی می‌شود که بسیجیان بی‌منت در حال خدمت رسانی و جهاد برای مردم هستند و این امر چیزی جز اخلاص نیست.  
کد خبر: ۵۵۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ - 29November 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا محمدی» شهردار منطقه ۶ ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج به کارکنان بسیجی منطقه ۶ اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه، خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه ۶، بسیج را همیشه حاضر در صحنه‌های کمک رسانی و اقدامات جهادی دانست و افزود: هرگاه کلمه «بسیج» به‌کار برده می‌شود، خاطره خوبی در نظر ما تداعی می‌شود که بسیجیان بی‌منت در حال خدمت رسانی و جهاد برای مردم هستند و این امر چیزی جز اخلاص نیست. 

وی ادامه داد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان‌ها و میدان‌ها و از زمان شکل گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.

شهردار منطقه ۶ اظهار داشت: قدر و منزلت بسیج و بسیجیان نزد امام خمینی (ره) به‌حدی بود که بیان کردند: «اگر بخواهم مصداق کاملی از ایثار، خلوص، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را بیان کنم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان است.»

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است/ کلمه «بسیج» تداعی کننده خاطرات خوب است+ تصاویر

محمدی تصریح کرد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان‌ها و میدان‌ها از زمان شکل گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.

شهردار منطقه ۶ در پایان اظهار داشت: تلاش کنیم این افتخاری که نصیبمان شده، به‌عنوان یک بسیجی با تمام وجودمان صیانت کنیم و در مسیر خدمت به مردم گام برداریم، در راهی که انتخاب کردید، پاینده باشید و در مسیر منویات ولایت مستحکم و پایدار حرکت کنید.

«مهدی رویان» فرمانده حوزه بسیج شهید «ابراهیم هادی» در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه شهید ابراهیم هادی ارائه کرد و از خواهران و برادران بسیجی بابت حضور فعال در برنامه‌های بسیج در مراسم ملی و مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

در انتهای این نشست، قلب پایتخت با اهدای لوح تقدیر از کارکنان بسیجی برگزیده و فعال تقدیر به‌عمل آورد.

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است/ کلمه «بسیج» تداعی کننده خاطرات خوب است+ تصاویر

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار