رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه:

مسئولان مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند

علی‌محمدی گفت: مسئولان مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و ارائه خدمات علمی و آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر حداقل کاری است که می‌توانند در قبال ایثارگری‌های این قشر معظم جامعه انجام دهند.
کد خبر: ۵۵۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 29November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه و موسسه غیرانتفاعی آفرینش توسط «حمید علی‌محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه و مدیر آموزشگاه غیرانتفاعی آفرینش با هدف تقویت بنیه علمی و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر منعقد شد.

کسب رتبه‌های برتر ایثارگران در آزمون سراسری 1402-1401 و ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در راستای ماده 67 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

طبق این تفاهم‌نامه، دختران و پسران دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند جهت حضور در آزمون‌های گاج با دریافت معرفی‌نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه به آموزشگاه غیرانتفاعی آفرینش واقع در محمدیه، منطقه یک، کوچه شقایق 6 مراجعه کنند.

هزینه حضور در آزمون‌های گروه آموزشی جوکار برای فرزندان شهدا، جانبازان 25 به بالا و آزادگان رایگان و برای فرزندان جانبازان زیر 25 درصد با تخفیف 65 درصد، منسوبین خانواده‌های شاهد و ایثارگر با تخفیف 50 درصد، فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران با تخفیف 40 درصد و دیگر دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد با تخفیف 30 درصد است.

براساس تفاهم‌نامه فوق، مقرر شد با نظر مشاور ارشد آموزشگاه غيرانتفاعی آفرينش، يک یا دو جلد کتاب کمک آموزشی به صورت رايگان به دانش‌آموزان شاهد و ايثارگر اهدا شود.

طی این مراسم، «حمید علی‌محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه اظهار داشت: ایجاد انگیزه و تقویت روحیه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در کسب علم و دانش، افزایش اعتماد به نفس داوطلبان آزمون سراسری 1402، معرفی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برتر علمی به جامعه، ایجاد بستر رقابت علمی و عدم اتکا به سهمیه ایثارگری از مهمترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه آموزش است.

وی افزود: مسئولان مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و ارائه خدمات علمی و آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر حداقل کاری است که می‌توانند در قبال ایثارگری‌های این قشر معظم جامعه انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار