ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

ده‌ها شهرک‌نشین‌ صهیونیست، در میان تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
کد خبر: ۵۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 29November 2022

دهها شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست امروز (سه‌شنبه) به مسجدالاقصی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، این یورش در میان تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی برای حمایت از صهیونیست‌ها رخ داد.

اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست در قالب گله‌هایی از سمت باب‌المغارب و باب‌السلسله به مسجدالاقصی یورش بردند.

صهیونیست‌ها اقدام به پرسه‌زنی در مسجدالاقصی و محوطه‌های آن کردند.

صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای تغییر شرایط آن و تلاش برای تقسیم زمانی آن، همواره به مسجدالاقصی یورش می‌برند. آن‌ها از زمانی که برای فلسطین برنامه‌ریزی کرده‌اند، تا همین لحظه در ارتباط با مقدس‌ترین مکان مذهبی در فلسطین، یعنی مسجدالاقصی، یک هدف بیشتر نداشته‌اند و آن این‌که روزی با تخریب این قبله اول مسلمانان، معبد مجعول سلیمان را به جای آن بنا کنند. معبدی که نه سندی تاریخی در مورد آن وجود دارد و نه با وجود حفاری‌هایی که یک قرن قبل تا کنون انجام داده‌اند، حتی قطعه‌ای باستانی در تأیید آن یافته‌اند. به جهت اهمیت جایگاه مسجدالاقصی بین مسلمانان و حساسیتی که همین اهمیت برای آن‌ها به وجود آورده است، صهیونیست‌ها با حرکتی خزنده و طرحی درازمدت تلاش دارند به مرور قبله نخستین مسلمانان را تخریب کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار