فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

سپاه میزبان محبت مردم و خیرین عزیز است

سردار رفیعی آتانی گفت: سپاه میزبان محبت مردم و خیرین عزیز است. آبرودارهای ما به سپاه اعتماد کردند و به مناسبت هفته بسیج، بیش از ده هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان و سپاه های نواحی و خیرین آماده و امروز بین جامعه هدف توزیع می شود.
کد خبر: ۵۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 29November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین عصر امروز در محل این سپاه برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: روایت است که اگر به سیمای نورانی پیامبر خوبی ها نگاه کنید عبادت است و براساس آن است که می گویند به سیمای مؤمن نگاه کنید، عبادت است. چون وقتی که به سیمای مؤمن نگاه می کنید یاد خدا می افتید.

وی گفت: امروز سیمای مؤمن در این کار مؤمنانه دیده می شود. عمل مؤمنانه را باید مردم در عمل ما ببینند و به یاد خدا بیفتند. خدمت بی منت کنید، مردم به یاد خدا می افتند. با فداکاری جانمان را برای مردم می گذاریم و مردم یاد خدا می افتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: کار انسان متصل به خدا این است که عملش را هرکجا دیدند یاد خدا بیفتند. سپاه میزبان محبت مردم و خیرین عزیز است. آبرودارهای ما به سپاه اعتماد کردند و به مناسبت هفته بسیج، بیش از ده هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان و سپاه های نواحی و خیرین آماده و امروز بین جامعه هدف توزیع می شود.

سردار آتانی عنوان کرد: در حوزه خوراک، بسته های معیشتی، تبلت، کمک های پزشکی و چه در حوزه کمک به ولی نعمتانمان، خانه های نیمه کاره ساخته شدند و مرمت شدند، در مجموع این خدمات تا به امروز در استان سرافراز قزوین مفتخر هستیم ۵۵۵ میلیارد تومان به ولی نعمتانمان خدمت بی منت ارائه داده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار