فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین:

بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه خدمت‌رسان مردم بوده است

سرهنگ حیدری گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه خدمت رسانی به مردم بوده است و بسیجیان همیشه اولین گروهی هستند که خادم و خدمتگزار مردم هستند.
کد خبر: ۵۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 29November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین عصر امروز در محل این سپاه برگزار شد.

سرهنگ «علیرضا حیدری» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین در این مراسم اظهار داشت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه خدمت رسانی به مردم بوده و از پیروزی انقلاب از هشت سال دفاع مقدس در ترورهای کور دهه ۶۰، در دوران سازندگی، در حوادث غیر مترقبه، در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، در فتنه های مختلف در مناسبت های مختلفی که انجام دادند و همچنین در بحث کرونا، همین رزمایش کمک مومنانه، بسیجیان اولین گروهی هستند که خادم و خدمتگزار مردم هستند.

وی گفت: ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در سال ۱۴۰۱ یازدهمین دوره رزمایش کمک مومنانه را امروز برگزار می کند. در طول یکسال اخیر بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی از سوی سپاه امام حسن (ع) شهر قزوین آماده و توزیع شد. همچنین در حوزه جهیزیه، نذر نان، خرید تبلت، پوشاک و کفش، بسته های فرهنگی و بهداشتی و گوشت نذری و استفاده از منابع خیرین و کمک های مردمی و دستگاه های همکار در سال ۱۴۰۱، حدود ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به مردم عزیز شهر قزوین در رده ها و حوزه های مقاومت بسیج گام برداشتند.

وی افزود: امروز به مناسبت هفته بسیج، دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از یک میلیون تومان اماده شده و در حوزه های مقاومت هم بسیجیان عزیز این برنامه کمک مومنانه را به صورت مسجد محوری با همکاری هیئت امنا و روحانیت برنامه ریزی و اجرا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار