مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

جهاد تبیین از مهمترین وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: جهاد تبیین مهمترین وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس است و ضرورت دارد که این افراد به روشنگری بپردازند.
کد خبر: ۵۵۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 30November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به همراه سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و سرهنگ «ایرج رضایی» مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز (چهارشنبه) با «اصغر نظرپور» جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفت‌وگو کردند.

طی این دیدار سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان باید به ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهند.

وی با بیان اینکه خداوند پاداش زحمات پیشکسوتان دفاع مقدس را خواهد داد، افزود: خداوند در قرآن فرموده است که هر تشنگی، سختی و گرسنگی که در مسیر جهاد در راه خدا برای مسلمانان پیش بیاید و هر حرکتی که موجب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح به‌شمار می‌آید.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان باید به ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهند که خداوند فرموده است کسانی که در راه ما استقامت کنند، ملائکه و فرشتگان بر آنها نازل می‌شوند و مژده پاداش الهی به آنها داده خواهد شد. تجلیل از ایثارگران و رزمندگان وظیفه همه نهاد ها و ارگان ها است.

در پایان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از «اصغر نظر پور» جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها