دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه با رئیس دانشگاه تبریز

امیر «شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان با «نصرالله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 30November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه سیدالشهداء (ع) و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل امروز (چهارشنبه) با «صفر نصراله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر «شفیعی» در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز علمی به جهت پروش نخبگان و آینده‌سازان کشور مکان مقدسی و ارشمندی هستند، اظهار داشت: دانشگاه تبریز به دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف، همیشه و در همه حال پیشگام تولید علم و دانش در کشورمان بوده است و این مایه افتخار ماست.

رئیس دانشگاه تبریز نیز با بیان اینکه ارتش مایه افتخار، عزت و اقتدار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروزه امنیت، اقتدار، آرامش و عزت کشورمان به خاطر از جان‌گذشتگی، فداکاری و ایثار نیروهای مسلح و از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: همه تلاش‌ها و فعالیت‌های شما در عرصه‌های مختلف به خاطر اقتدار و عزت نظام بوده و ملت ایران به داشتن چنین نیروهایی افتخار می‌کند.

«نصراله‌زاده» افزود: دانشگاه تبریز با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در بخش‌های مختلف دارد، آماده هرگونه توسعه همکاری مشترک با دیگر دستگاه‌ها و نهادها برای رشد و شکوفایی هرچه بیش‌تر کشورمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار