مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

دشمن با استفاده از رسانه‌ به باورهای مردم حمله کرده است

محمدی گفت: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم، باورهای مردم را مورد حمله قرارر داده است در این شرایط دانشگاه باید به درستی رسالت خود را در خصوص تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان انجام دهند.
کد خبر: ۵۵۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 30November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «ابوذر محمدی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین امروز در ديدار رئيس دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا اظهار داشت: دانشگاه همیشه و در همه جا محل جوشش و طلایه‌دار جریان حیات علم، تحقیق، آرمانگرایی، وحدت خواهی و پرورش روشنفکران سیاسی و اجتماعی بود و باید این نقش‌آفرینی را تداوم بخشد.

وی بیان کرد: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم، باورهای مردم را مورد حمله قرار داده که در این شرایط دانشگاه‌ باید به درستی رسالت خود را در تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان انجام دهند.

محمدی با اشاره به شکل‌گیری طرح اردوی راهیان پیشرفت در بسیج دانشجویی استان گفت: این اردو با هدف آشنایی جوانان با دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف راه اندازی شده است و در مدت کوتاه از شکل گیری این حرکت شاهد اثرات مثبت و استقبال خوب دانشجویان از این حرکت بوده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار