مسئول کمیته خادمین شهدا چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری نشست نقش راویان دفاع مقدس در جنگ شناختی در شهرکرد

«خدابخشی» گفت: نشست بررسی «نقش فعالان ایثار و شهادت و راویان دفاع مقدس در جنگ شناختی اخیر» در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ - 30November 2022

«جمال‌الدین خدابخشی» مسئول کمیته خادمین شهدا و راوی دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «بررسی نقش فعالان ایثار و شهادت و راویان دفاع مقدس در جنگ شناختی اخیر» در استان، اظهار داشت: این برنامه در پنج‌شنبه ۱۰ آذر در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار و مهمانان ویژه آن «حسین یکتا» است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس، خادمین شهدا، فعالان حوزه ایثار و شهادت و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس مدعوین این نشست هستند. تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری و شهدای مدافع امنیت شهرستان شهرکرد یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این ویژه‌برنامه انجام خواهد شد.

خدابخشی گفت: دفاع مقدس و حوزه ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز صحبت‌های زیادی درخصوص این موضوع دارند و همین بیانگر اهمیت بالای آن است.  باید گفتمان دفاع مقدس که در هشت سال جنگ تحمیلی ایجاد شده بود و در سینه رزمندگان اسلام وجود داشت و همچین منش و اخلاقی که در آن زمان حاکم بود انتقال داده شود که پیشکسوتان دفاع مقدس می‌توانند نقس بسیار موثری در انتقال این گنجینه ارزشمند به نسل جوان امروز داشته باشند.

مسئول کمیته خادمین شهدا و راوی دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در جنگ سخت امکان کسب اطلاعات درخصوص ادوات دشمن وجود داشت، اما امروز نوع جنگ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و به جنگ نرم تبدیل شده است. امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند می‌توانند با بهره‌مندی از فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

برگزاری نشست بررسی «نقش فعالان ایثار و شهادت و راویان دفاع مقدس در جنگ شناختی اخیر» در شهرکرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها