دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مهریز با خانواده شهید «دهقان»

سرهنگ «علی فاتحی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مهریز همزمان با میلاد حضرت زینب (س) همراه با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران کریمه اهل البیت (س) بنادک سادات با حضور در خانواده شهید مفقودالاثر «علی محمد دهقان بنادکی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ - 30November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی فاتحی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مهریز همزمان با میلاد حضرت زینب (س) همراه با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران کریمه اهل البیت (س) بنادک سادات با حضور در خانواده شهید مفقودالاثر «علی محمد دهقان بنادکی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ پاسدار فاتحی با اشاره به ایثار و جایگاه شهدا از نقش پدر و مادر شهدا در تربیت فرزندانشان که با جانفشانی از اسلام و انقلاب دفاع کردند تجلیل و قدردانی کرد.

حاج محمد حسین دهقان پدر شهید نیز در این دیدار به بیان سجایای اخلاقی و خاطرات این شهید والامقام پرداخت و از نقش و تلاش شبانه روزی مدافعان امنیت در کشور قدردانی کرد.

شهید علی محمد دهقان بنادکی در ۲/۵/ ۱۳۴۳ در یزد به دنیا آمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور و در مورخ ۱۳۶۰/۹/۲۷ در سمت تک تیرانداز در گیلانغرب شهید و پیکر پاکش بر اثر اصابت خمپاره آسمانی شد.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است:

خواهرم حجاب و عفت و پاکدامنی را پیش از هر چیز مورد اهمیت قرار بده، چون حجاب تو مشت محکمی به دهان یزیدیان است و در آخر چشمانم را باز بگذارید تا کوردلان بدانند که کورکورانه به این راه نرفته اند و دستانم را باز بگذارید تا دنیا طلبان به مال دوستان بدانند که چیزی به آن دنیا نبرده ام دوستان عزیزم راه من را ادامه دهید.

این وصیت نامه بنابر فرمان امام خمینی (ره) در دانشگاه تهران نصب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار