عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

در جامعه ایران، زنان در متن جامعه هستند

لاجوردی در نخستین یادواره شهیده زن که صبح امروز در سالن همایش صدرای دانشگاه بقیةالله (عج) برگزار شد، در رابطه با جایگاه زنان در جامعه ایران گفت: در جامعه ایران، زنان در عین حفظ عفاف و حجاب در متن جامعه هستند نه در حاشیه و علاوه بر اینکه نقششان را در خانواده به‌خوبی ایفا می‌کنند در جامعه هم مفید واقع می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 30November 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین یادواره شهیده زن با حضور «زهره سادات لاجوردی» عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان بقیةالله (عج) صبح امروز (چهارشنبه) در سالن همایش صدرای دانشگاه بقیةالله (عج) برگزار شد.

در این مراسم لاجوردی با بیان اینکه درغرب، جنسیت زن بر هویتش غلبه می‌کند، اظهار داشت: در جامعه ایران، زنان در عین حفظ عفاف و حجاب در متن جامعه هستند نه در حاشیه و علاوه بر اینکه نقششان را در خانواده به‌خوبی ایفا می‌کنند در جامعه هم مفید واقع می‌شوند.

در جامعه ایران، زنان در متن جامعه هستند

این نماینده مجلس با اشاره به نقش پررنگ زنان در دفاع مقدس و انقلاب، بیان کرد: نباید انتظار داشت دشمنان وقتی نقش مهم زنان در جامعه را می‌بینند برنامه‌ای برای آن‌ها نداشته باشند.

در خاتمه این مراسم، از خانواده شهدای مدافع سلامت و همچنین مادران شهدای دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار