مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان

حجت‌الاسلام «ابراهیمی» از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان با اصول اولیه گردآوری و ثبت تاریخ شفاهی آشنا شدند.
کد خبر: ۵۵۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 30November 2022

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان

حجت الاسلام «سیّدامیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد،  از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره شرکت‌کنندگان با اصول اولیه گردآوری و ثبت تاریخ شفاهی آشنا شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه این دوره‌ی آموزشی با تدریس «علی خسروی» برگزار شد، افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه یک‌روزه، مبانی مصاحبه،  پیاده‌سازی و تدوین را آموختند.

وی عنوان کرد: در طول تاریخ، زنان همواره در تحولات جامعه نقش داشته‌اند؛ دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان لرستان، گفت: بانوان لرستانی در دوران مبارزات انقلابی دوشادوش همسران و فرزندان خود در تظاهرات‌های ضد رژیم پهلوی شرکت می‌کردند و در دوران دفاع مقدس نیز با حضور در ستادهای پشتیبانی جنگ و حضور در بیمارستان‌ها جهت امدادرسانی و کمک به کادر درمان، حضور فعالی داشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: تربیت فرزندانی نخبه، توسط همسران شهدا از بهترین الگوها برای سایر بانوان هستند که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها