در همایش خواهران شهدا صورت گرفت

رونمایی از 7 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

در همایش خواهران شهدا که به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) برگزار شد از 7 عنوان کتب حوزه دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی رونمایی بعمل آمد.
کد خبر: ۵۵۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 30November 2022

رونمایی از 7 کتاب حوزه دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همزمان با مراسم گرامیداشت روز پرستار که امروز(چهارشنبه) با حضور خواهران شهدای استان آذربایجان غربی و جمعی از پرستاران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ترتیب یافت از 6 عنوان کتاب صوتی و 1 کتاب تاریخ شفاهی با عنوان «ماهی ها هم گریه می کنند» رونمایی شد.

حجت الاسلام «فیاضی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم با تقدیر و تحسین از  زحمات و خدمات پرستاران و کادر درمان اظهار داشت: رسالت شغل پرستاری حیات بخشی به جامعه است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) علو مرتبه‌ی زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را در تاریخ ماندگار کرد گفت: این بانوی بزرگوار تابلوی وحی و صراط حقیقت بودند.

سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: خواهران شهدا می بایست همانگونه که حضرت زینب(س) سختی های جهاد را بر دوش کشیدند، آنها نیز در راستای تحقق جهاد تبیین که یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب در عصر حاضر است تلاش و مجاهدت کنند و در صیانت از این انقلاب و ارزش های آن وارد میدان تبیین گری شوند.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تجلیل از تعدادی بانوی پرستار و خواهران شهدا پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار