شهادت ۲ عضو گردان جنین در کرانه باختری

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای، از شهادت دو عضو این گردان در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ - 01December 2022

شهادت ۲ عضو گردان جنین در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب‌نیوز، بامداد امروز همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) مبارزان مقاومت وارد درگیری مسلحانه با آن‌ها شدند.

در پی این درگیری‌های شدید، «محمد ایمن السعدی» (۲۶ ساله) از فرماندهان گردان جنین و «نعیم جمال زبیدی» (۲۷ ساله) از اعضای این گردان به شهادت رسیدند.

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در همین رابطه با صدور بیانیه‌ای از شهادت این دو عضو گردان جنین خبر داد.

این گروه مقاومتی در بیانیه خود، از درگیری شدید مبارزانش با نظامیان صهیونیست و تیراندازی شدید به سوی آن‌ها خبر داد که در نتیجه آن این دو مبارز به شهادت رسیده‌اند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی حملات خود علیه کرانه باختری را به‌شدت افزایش داده است و تنها طی دو روز دست‌کم ۹ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار