اجتماع بزرگ سلاله‌ها در موزه دفاع‌ مقدس استان فارس برگزار شد

اجتماع بزرگ سلاله‌ها امروز در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 01December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، اجتماع بزرگ سلاله‌ها با حضور 400 دختر دهه هشتادی امروز پنجشنبه 10 آذر با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی از جمله سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و «مرتضی موصلی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در سالن آمفی تئاتر روباز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.

در ابتدای برنامه و پس از بازدید حاضران در برنامه از نمایشگاه و موزه دفاع‌مقدس فارس، قرآن توسط محمد اسماعیلی‌فرد تلاوت شد و پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم‌نوازان ارتش از تیپ 55 هوابرد، ساجده تقی‌زاده دبیر این برنامه در خصوص ماهیت این اجتماع سخنرانی کرد.

در ادامه کلیپی از رشادتهای بانوان در حوزه‌های مختلف به ویژه در دفاع مقدس منتشر شد و به گوشه‌هایی از زندگی بانوی شهید نسرین افضل پرداخت.

بخش دیگر این برنامه روایتگری ‌اکبر آرام بود. اجرای برنامه تواشیح توسط گروه طاها، دکلمه‌خوانی مریم سهرابی درخصوص حال و هوای دهه هشتادی‌ها و مولودی خوانی ذاکر اهل بیت ‌نجف روستا از دیگر بخش‌های این اجتماع بود و در پایان این برنامه نیز به حضار در برنامه و هنرمندان دهه هشتادی حاضر در این اجتماع 400 نفره جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار