معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج:

«بنیاد تعاون بسیج» سرمایه‌گذاری در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان را در دستور کار دارد

«سرشار» گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان با تأمین بازار از جمله برنامه‌های در دستور کار بنیاد تعاون بسیج است.
کد خبر: ۵۵۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 01December 2022

سرمایه‌گذاری در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان در دستور کار بنیاد تعاون بسیج استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی‌یار سرشار» معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج، امروز (پنج‌شنبه) در رویداد فناورانه «تا ثریا» استان زنجان که در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد تعاون بسیج می‌تواند بازار تضمین‌شده‌ای برای تیم‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلفی داشته باشد.

سرشار با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان با تأمین بازار از جمله برنامه‌های در دستور کار بنیاد تعاون بسیج است، افزود: کاهش ارزبری در اقتصاد یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است.

معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج گفت: ایجاد ارزش افزوده واقعی و تولید واقعی، از جمله ویژگی‌های استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان است.

سرشار تاکید کرد: ما چالش‌های مختلفی را شناسایی کردیم و سعی داریم آن‌ها را حل کنیم و ظرفیت شهرستان‌ها و نخبگان در شهرستان‌ها مغفول مانده است.

وی افزود: رویدادهایی مثل «تا ثریا» کلید خورد تا تخبگان شناسایی و به بازار وصل شوند و اگر ایده و محصولی بدون نگاه به بازار تولید شود، با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج تصریح کرد: مجموعه پیشگامان در راستای حمایت از تیم‌های دانش‌بنیان بازار را شناسایی و آن را به تیم‌ها وصل می‌کند.

سرشار یادآورشد: یکی دیگر از چالش‌های تیم‌های دانش‌بنیان، تامین مالی خصوصاً درتیم‌های نوپا و اولویت مجموعه پیشگامان، رشد و موفقیت تیم‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار