مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

رویداد تولید محتوای بسیج یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است

«قانعی» گفت: رویداد تولید محتوای بسیج یکی از نیازهای ضروری جامعه است و جوانان به واسطه این رویداد می‌توانند استعدادهای خود در زمینه تولید محتوا را شکوفا کرده و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
کد خبر: ۵۵۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ - 01December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا قانعی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز  دهم آذر در حاشیه بازدید از مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس با بیان اینکه رویداد تولید محتوای بسیج یکی از نیازهای ضروری جامعه است اظهار داشت: جوانان به واسطه این رویداد می‌توانند استعدادهای خود در زمینه تولید محتوا را شکوفا کرده و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه بسترهای توزیع و تولید اخبار بسیار متنوع شده افزود: ضرورت دارد در این حوزه ها فعالیت داشته باشیم.

قانعی عنوان کرد: هر کدام از پلتفرم‌ها و نرم افزارها نیاز به فضای خاص خود دارد و نمیتوان به صورت یکسان تولیدات انجام شود و جوانان علاوه بر شناساندن ظرفیتها و اشتراک تجارب، باهم آشنا میشوند و در یک چرخه تولید محتوا قرار میگیرند که این امر منجر به باروری و شکوفایی بیشتر استعدادها می‌شود.

وی ادامه با اشاره اینکه یکی از مهم‌ترین نکاتی که این رویداد به آن پرداخته، سپردن بار مسئولیت به نسل جوان و نوجوان است، تاکید کرد: در نتیجه زیست اجتماعی، فرهنگی که برای خود در نظر میگیرد با ابزارهایی که در اختیار دارد، موجب می‌شود محتوای خاصی را تولید کند که اتفاقات جذابی را رقم می‌زند که مخاطب بیشتر می‌پذیرد.

به گزارش دفاع‌پرس در این رویداد شرکت‌کنندگان در تمام رده های سنی، به مدت ۴۸ ساعت از صبح روز چهارشنبه ۹ آذرماه تا جمعه ۱۱ آذر به تولید محتوا در زمینه های پویا نمایی،بازی های تلفن همراه و نیم افزارهای تلفن همراه می پردازند و بعد از پایان رقابت‌ها و داوری آثار نفرات برتر اعلام خواهند شد.

شرکت کنندگان در بخش پویانمایی، در موضوعاتی همچون شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت، شهید سلیمانی، برای ایران و از خون جوانان حرم لاله دمیده به تولید محتوا می پردازند.

 در بخش بازی های تلفن همراه شرکت کنندگان در موضوعاتی از جمله قرآن و عترت، بازی های اموزشی،اقتدار ایران، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری و سلامت و ورزش تولید محتوا خواهند کرد.

موضوعات نرم افزار تلفن همراه نیز در این مقوله قرار دارند و افراد حاضر در رویداد در این بخش درخصوص قرآن و عترت، جهاد و خدمت، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش و سبک زندگی تولید محتوا می کنند و در کل ۴۰ تیم در قالب ۲۰۰ نفر در این رویداد استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار