مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

خیرین مدرسه ساز بی منت ایثار می کنند

سیاهکالی مرادی گفت: خیرین مدرسه ساز بی منت ایثار می کنند ما همیشه به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.
کد خبر: ۵۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 01December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «نقی سیاهکالی مرادی» عصر امروز (پنجشنبه) در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، خیرین مدرسه ساز را از اركان مهم برای تقویت مدارس دولتی دانست و اظهار داشت: تقویت مدارس دولتی از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت به شمار رفته و یكی از راه های اصلی آن نیز حضور خیران در كنار آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه در این حوزه انسانها متعهد، دلسوز و علاقمند پای کار هستند، افزود: در حال حاضر خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی در ساخت مدارس استان داشتند و در این زمینه فعال هستند و بسیاری از مناطق این خیرین برای احداث و تجهیز مدارس به کمک دولت آمدند و مشکلات آموزشی را رفع کردند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: خوشبختانه با وجود خیرین متعدد در استان قزوین توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تامین کنیم.

این مسئول افزود: استان قزوین دارای یک هزار و ۶۷۰ واحد اموزشی و بیش از ۹ هزار کلاس درس است که برای ساخت فضای اموزشی و تجهیز و تعمیر اعتبارات دولتی جوابگو نیست و نیازمند کمک خیران در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین مدارسی که به اسم خیربن است، کسی حق تغییر نام آنها را ندارد و باید به این افراد احترام گذاشت.

سیاهکالی مرادی افزود: تکریم خیرین کاری بسیار ارزشمند است و وظیفه ماست از این انسانهای ایثارگر به شایستگی تجلیل و تکریم نمایم.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز بی منت ایثار می کنند،تصریح کرد: ما همیشه به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها